Sider

søndag 18. juli 2010

Sommeraktiviteter som i riktig Gamledager!

Dagens nyhet er at jeg nå kan ta i bruk vanlig sykkel og dra på sykkeltur, istedet for ergometer-sykkel som jeg har holdt ut med i mer enn 2 år. Den gang begynte jeg helt i det små; med pulsklokke og få minutters treningsøkt av gangen.
I dag hadde jeg kveldstur tur/retur til stranda, 3 km. Knirkefritt og helt topp.
I går var det kanoen som ble tatt i bruk, sammen med Mannen min . Fantastisk.
Å bade går helt av seg selv som i gamledager- til og med snurre rundt i vannet. Stuping har jeg ennå til gode. Men det er ikke langt unna, tror jeg nå.

Klipper plener og går turer. Bære bagasje og bruk av offentlig kommunikasjon er til og med fullt overkommelig. Og det siste er helt nytt.

Det rareste er at min datter på 17 nok aldri har opplevd meg i så god form. Det er vidunderlig.
Jeg er bare super-takknemlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar