Sider

lørdag 5. mars 2011

Fantastisk ski-tur i dag.




Endelig , snaue 3 uker etter faslodex-injeksjonen, var ski-turen igjen ledig, jevn og god. Uten «kjemiske sperre-følelser» i muskler og skjelett.
De siste 3 dager har jeg våknet uthvilt og opplagt om morgenen, uten hetetokter og smerter som stjal søvnen om natta. Deilig. Den ene injeksjonen med «kjemisk krigføring» føles å ha sluppet taket.

Kroppsfølelsen er igjen god.
Jeg kjenner likevel en ydmyk og avventende holdning til hvordan denne gode balansen kan opprettholdes.
Det gjør seg ikke selv. Her finnes ingen lettvintheter når man begir seg ut på det å være "selvbehandlende Cancerianer". Usikkerheten forblir en evig følgesvenn.
Likefullt handler det om en indre ro, nøktern kunnskaps-tilegnelse så langt jeg har forutsetninger for, og en tro på egne valg av løsninger.

Mitt program er sammensatt og handler om daglig bevissthet og målrettethet.
Det handler altså om naturens cellegift B17, om balansert ph-verdi på 8, om variert og rikt sammensatt kosthold med jevne måltider, om variert trening, pusteøvelser og hvile.
Jeg vet hva jeg driver med og har en ydmykhet i forhold til alle de mulighetene og hjelperne jeg møter i min vei.
Jeg er heldig som kan støtte meg til hjelpere, enten de er kledd i  hvite frakker,sliten dongri,eller går i rosa Cloggs..

Positiv grunnholdning og støttende råd gir en uvurderlig energi og motivasjon.

Stor takknemlighet og velvære preger mine dager.


Ski-turen i dag ble som en "personlig gull-runde" i disse VM-tider. .-)

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Min kone har spredning av brystkreft til lungene.Vi bruker nå Budwig-dietten på 2.uken. Hun har vært inn og ut av sykehuset pga.infeksjoner. Cellegiften gjør henne foferdelig syk.Har du noen tips?
    Vi har prøvd å få tak i B17 (aprikoskjerner)i England men det ble stoppet av Posten fordi det er reseptpliktig legemiddel.

    Hvor får du tak i B17?

    Hilsen Arve

    SvarSlett
  2. Med Budwig-dietten oppfatter jeg den som er basert på linfrøolje m.m. , det er jo kjempebra om hun klarer det.
    Unngå hvetemel og sukker; det øker blodsukkeret og øker dermed insulin-produksjonen i kroppen. Som igjen, kort fortalt, øker kvalme og reduserer cellegiftens egentlige hensikt. (tips: søk på "syrefritt brød" som er en alternativ oppskrift jeg har i bloggen her)
    Kjøp hel ingefær, skjær en skive til en kopp; hell over kokende vann. Ingefær-te renser blodet, og stabiliserer bra mot kvalme.
    Kjøp GRØNN TE; som er kort fortalt: antikreft-te.

    Kvalme oppstår jo bl.a. pga avfallstoffer og ubalanse i ph-verdiene i blodet. Ta 1 ts. natron + et par dråper lønne-sirup(mapple-syrup) i ett glass vann (helst morgen og kveld) .

    Bruk havsalt i maten, salt UTEN antiklompemiddel - det HJELPER nyrene i å rense, i stedet for å belaste nyrene.

    B17: se mitt notat pr 16.juni 2010 om "B17-behandling i praksis"
    Vet ikke hvor i landet dere bor, men Kilden Helse, Kildenhelse.no, i Oslo bidrar til å få igang behandling og gir råd mht å søke godkjenning for innførsel av B17 fra Mexico (som er å anbefale å bruke)
    OBS: B17 er INGEN orakel-medisin; den er naturens cellegift og BETINGER omlegging av kosthold og fysisk trening. Noe jeg har beskrevet ganske omfattende fra juni 2010 og utover.

    Primært to bøker å anbefale:
    Om B17: "en verden uten kreft" av Griffin
    Om Antikreftmat m.m.: "kreft og terrenget ditt" av Servan-Schreiber.

    Begge bøkene er å bestille på Haugenbok.no

    SvarSlett
  3. OBS: Jeg ville nok ikke anbefale å bruke både vanlig cellegift-behandling og B17 SAMTIDIG.
    Dvs evt vent med B17 til cellegift-kuren er avslutta.

    SvarSlett