Sider

onsdag 16. juni 2010

Fysisk trening

Jogging på liten trampoline:

jahhh- 4,717 km på 20 min i dag. Det hjelper ..etter nedturen i forb med Strålebehandlingsrunda jeg hadde like etter påske.

Rekorden før påske var 5,363 km på 20 min. Det "nye" i dag var at jeg nå holdt jevnt tempo gjennom alle de 20 min. Jogger på liten trampoline i stue.

Bruker Wii-fit, Tv-spill til målehjelp. Nyttig og motiverende. Det lille, jevne av trening er ca 30 min div yoga og airobich-øvelser omtrent hver dag.

1 kommentar:

  1. Hei,

    Morsomt at du har begynt med blogg. Når jeg bladde meg bakover fikk jeg ikke eldre innlegg en fra begynnelsen av juni, så jeg antar at du nettopp har begynt. Det skal bli interessant å følge med og høre erfaringene dine.

    En niese på Annes side fikk kreft for ca 1 år siden. Da startet hun en blogg på
    http://seriousascancer.blogg.no/
    som slekten har fulgt med på. Jeg tror at den har vært fin for henne å ha, og vi andre har holdt oss informert og sendt hilsener til henne. Noen ganger har bloggen hennes fungert som et samlingspunkt for slekten, akkurat som når besøkende prater med hverandre ved pasientens seng.

    Jeg følger også med på en annen blogspot blogg, far og sønn som padler fra Tromsø til Tønsberg. To humørfylte menn, og jeg sitter ofte og ler av videoene og innleggene deres.
    http://frattilt.blogspot.com/

    Ha det bra, og hils Finn Tore, selv om jeg kanskje treffer han på jobben før du rekker å hilse.

    Hilsen Hans Petter

    SvarSlett