Sider

mandag 23. august 2010

Blodanalyse - et viktig hjelpemiddel

Det var når jeg første gang fikk se med egne øyne hvordan de røde blodlegemene sleit, de var så godt som var helt oppgitt og uten evne til å transportere oksygen, at jeg skjønte at jeg kunne gjøre noe selv.
Jeg så at jeg ikke hadde en eneste hvit blodcelle som lenger maktet å lense de røde for syre, sopp og all
verdens elendighet. Til det var de helt "lammet av dritt".

Når man ser det på skjermen, svart på hvitt, så "har man svaret".
Man må legge om livet, dvs kosten (ph-balansert kosthold) og begynne en aktiv tilværelse med avgiftning og fysisk trening inkl sauna for daglig svetting.

Aktiv avgiftning betyr at man tar inn:
Greens,  mineraler i form av hhv leire og 4-salter, samt ph-dråper som røres ut i vann og drikkes.

Stikkord som kan sjekkes på nettet er:

www.blodanalyse.no
www.phbalansertkosthold.no
www.kildenhelse.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar