Sider

torsdag 7. juli 2011

Heller Laser på ryggen enn på veien .-)

Åhh, det var skikkelig "godt-vondt" hos fysioterapeuten i dag!

Geir satte ...ørten nåler på alle ømme punkt...og etter en stund flat ut på magen, mer og mer i døsende ørske, kom Trine med laseren. Og den gjorde skikkelig jobb.

Det er utrolig forløsende og befriende følelse; litt ør, slapp og go fortsatte jeg dagen.

Alldeles fri for alle "maler-muskler" og hva det kan være alt som strammer øverst mellom skulderblad og skulder-region.  Det var deilig gitt.

ca 2 timer senere var jeg på veien.....kjørte, lot tankene fare.....ups; der sto Laseren; men bak denne var
det svartkledde folk m gule vester :-((
Og vi har passert 1.juli 2011 må vite og da er alt av satser økt. Økt betydelig :=

Jeg ble raskt 4.200 NoK letter og belastet med hele 3- TRE - prikkerrrr...

Hm, jeg var ikke helt hjemme igjen før jeg igjen hilste på "strammingene" i skulder-regionen.

Psykisk? Har det noe å bety tro???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar